Naast al uw vragen over Delivery Manager kunt u ook op het gebied van systeem- en netwerkbeheer, internet en telecom bij ons terecht. Ons team van specialisten bestaat uit ervaren helpdeskmedewerkers, systeembeheerders, software engineers en webdesigners. Welk ICT probleem u ook heeft: wij staan u graag te woord!
Aan onze Delivery Manager klanten kunnen wij de volgende twee “standaard” supportcontracten aanbieden:
Met het Basis supportcontract heeft u recht op alle support op de door POS4 geleverde hardware en Delivery Manager software tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 18:00. Wilt u ook buiten deze uren gebruik kunnen maken van support dan adviseren wij u het Extra supportcontract.
Extra
Als geen ander weten wij hoe belangrijk de ICT omgeving voor u als ondernemer is. Daarom bieden wij u met het Extra supportcontract 7 dagen per week ondersteuning op de door ons geleverde hardware en Delivery Manager software. Van 08.30 's ochtends tot 00.00 's avonds bieden wij op afstand en op locatie de juiste ondersteuning.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van onze accountmanagers.
Voor storingen kunt u gebruik maken van ons formulier.